Hejhopp!

Nu har jag ätit middag, stekpotatis (eller ja, jag misslyckades och det vart typ
stekt potatismos eller liknande) köttbulle å korvbitar. Men det va gott!
Sitter å väntar på att Hanna ska höra av sig men jag tror att hon har somnat
om den sillen. Så jag ska passa på att gå en promenad med Malin och Tekla
så länge så att magen inte hinner svälla upp allt för mycket ;) haha!

Jag och Malin har förövrigt pratat ihop oss om fredag och satt ett sportsbarförbud,
eller jaa ett krogenförbud för fredag! Vi ska INTE gå ut och göra av med en massa
onödiga pengar, vi kanske sitter här och tar ett par öl eller vad vi nu gör...
Vi tar dagen som den kommer!

Jag var stor 2003, Nikki också! If i could turn back time..
Tiden kortet är taget är innan allt som förstörde mitt liv hänt.
Jag hade allt man kunde önska sig, som va möjligt, enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Say whaaat? Inge sportsbar?

Okej, jag håller tummarna för att du klarar det ;)

Isåntfall får väl jag ställa upp o hålla ställningarna där då :P haha

2009-01-14 @ 00:30:27
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0