Hos mamma...

Ligger i mitt gamla rum, i min säng som jag saknar grymt mycket..
Men snart är den hos mig igen :D ska bara hitta ett släp att köra hem
den på :) Massor med grejer har jag här... Ska nog ta med mig en del
kläder hem så att jag fylla upp min ganska tomma garderob.

Lite saker fattades när jag kom hem, tror min familj att det är fritt fram
som någon jävla välörenhet i mitt rum bara för att jag har flyttat men inte
hunnit hämta mina grejer ännu ? min tv har min kära syster roffat åt sig,
iofs så har jag köpt en ny men jag hade tänkt å ha den vid min säng..
Mina stora super mysiga kuddar hade dom tagit ut till soffan...
LEAVE MY STUFF ALONE! ffs.

Antingen så tar jag bussen hem, eller så åker jag med jesper och malin
eller så väntar jag tills Åsa har tränat klart och åker med henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0