Jahapp

Har precis fikat med min käre vän Lina, Har inte umgåtts med människan
på 4månader eftersom hon vart runt i världen och farit. Men nu är hon hemma
ett kort tag iallafall :D Mycket trevligt hare vart å ha henne här på en fika :)



Det känns som om allt skiter sig igen, Njae inte allt men nästan! Mycket
just nu, så jag tror jag går och gräver ner mig i norrlandsskogar ett tag
eller liknande. nee men nu ska jag fan ta tag i saker. Som jag skrev förut.
SLUTA FÖRSUMMA MINA VÄNNER & ta tag i annat skit som jag lagt på
hyllan dum som jag kan bli ibland. viktiga saker, som kan ha med
framtiden å göra.. I´m a badbadbad person!

Kommentarer
Postat av: lina

fick just reda på att mamma läser din blogg. jag länkar ju nämligen till den från min blogg!:D

bara så du vet, pussooo

2009-01-22 @ 22:36:49
URL: http://linakarlsson.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0