Ledigledigledig.

Jag är som sagt ledig idag men det känns som om jag inte har något
att göra... Eller egentligen så skulle jag behöva gå ner och lämna in min
mobil, diska, betala räkningar. Men gå ner till willys fram å tillbaka ? Nej
tack. Diska realtivt nyvaken ? Nejtack. Och Datorn vill inte samarbeta med
mig och handelsbanken så nejtyvärr! Men jag ska testa..

Jag vill åka till Ikea i veckan och jag vill ha hit min säng och resten av mina
saker, ska försöka ragga ett släp ;p

Jag och Malin ska in till stan på fredag, först ska vi gå till ngn trevlig pub på
söder och förmodligen till snaps senare. Har inte varit i stan på ungefär 1år.
Haha! Jag är en inbiten bergabo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0