Måndag å ledig imorgon!

Nu sitter jag hemma med Malin och tar en kopp te.. Kollar på smekmånaden
också! Hon kom till mig på jobbet runt 5 och gjorde armband med mig...
Dom blir superfina, ska lägga upp bilder på dom jag har gjort sen!!
Idag och gjorde jag ett med svart, grön, rött och gult :D Snyggans!

Jag vart så irreterad idag när jag skulle stänga, klockan va runt halv 6 och
det är då jag stänger senast. Men ganska precis så ringer mamman till det
sista barnet och säger att hon har missat tåget. Klart att det kan hända vem
som helst men när man är vrålhungrig och vill inget annat än hem så blir
man ganska butter! När vi äntligen kunde stänga så tog jag och malin
bussen till trevehallen för att köpa mat, hon köpte pasta carbonara och jag
potatisbullar med lingonsylt :) Sen gick vi hem till mig och käkade och nu
sitter vi här i soffan, tekla joinar oss också :)

Imorgon är jag ledig och jag har ingen aning om vad jag ska göra...
Kanske gå ner till centrum och kolla efter ett par inneskor till jobbet
och en almenacka.. ? jag får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0