Mycket gjort denna lediga dag!

Min lediga dag blev inte som jag tänkt, jag åkte med Sarah och Åsa till
täby vid ett för att Åsa skulle hitta ett par skor till galan imorgon, jag själv
hittade två par örhängen för 54:-, värsta kapet! Sen när vi kom hem lagade
Åsa lunch till oss det vart Risoni och falukorv. Sen kom Jessica åsas syster
förbi med hennes två små gullungar, och jag gick ut med bejron och malin
å hundarna och nu har jag precis storstädat hela huset :) Det måste vara
något speciellt med det här huset för jag har aldrig sett så mycket damm
i hela mitt liv som under tiden vi bott här, fast vi försöker städa regelbundet.
men nu ska det iallafall vara dammfritt!

Lite bilder ifrån min och malins förmiddags promenad!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Snällt att du ville hjälpa till :)

Det lutar faktiskt åt prada :)

2009-01-15 @ 19:00:27
URL: http://www.mrmrs.se
Postat av: Matilda

Gud vad tekla ser läskig ut :(

2009-01-18 @ 16:25:38
URL: http://gillart.blogg.se/
Postat av: Anonym

asssååå.skogsbilden såg direkt att de va slussbrovägen.. helt stöörörörörööört.

2009-01-19 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0