Proppmätt i soffan.

Jag har precis ätit middag och sitter degig i soffan, jag har jätte ont i huvud
å hals. Jag tror att min förkylning håller på att bryta ut nu eller jag hoppas de.
Det blir ingen kryssning för mig på onsdag, för jag ska till optikern på torsdag
och jag hinner ingen annan dag :( Jag fick mina papper idag ifrån universitetet
och jag ska läsa en bok på 161 sidor tills på måndag :O jag lär inte få mycket
annat gjort i veckan å helgen än å läsa.. Jag som har tusen saker planerade!
Min vecka ser ut så här:
Tisdag: Kanske IKEA, hämta kurslitteratur. LÄSA
Onsdag: Jobba, LÄSA
Torsdag: Leka med Lina, Optikern, LÄSA
Fredag: Jobba, LÄSA
Lördag: LÄSA, Pärs gaalej om jag hinner!
Söndag: LÄSA


Kommentarer
Postat av: vickman

jag är imponerad, en till som ska bli seriös, vi kan ju bilda en pluggklubb, ist för krök på helgerna :D

2009-01-27 @ 10:38:07
URL: http://whateverfloatsyourboat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0