Soffpotatis nr.1

Har legat på soffan i stort sätt hela dagen och kollat på typ 20
Andra avenyn avsnitt. Jag har inte kunnat se på det på länge
eftersom min dator är som den är, men nu lånar jag Åsas dator
så då kan jag se på det :) Jag besällde också en kebabrulle till
mig själv till middag, smaskens!

Smart som jag är så laddar jag på mitt kontantkort genom internet
och när jag ska kolla ifall pengarna kommit in så har jag 225 kronor
på kortet, då börjar jag undra när fan jag kan ha tankat på det sist
eller om comviq har ngt special erbjudande, men jag börjar rota i
min jacka där jag har tusen kvitton och där hittar jag ett värdebevis
ifrån igår morse 04.33. Smaaaaart Natha! Menmen nu har jag pengar
på mobilen iaf. Haha

På fredag börjar jag jobba igen :) Ska bli så skönt och få en vardag med
rutiner... Och från och med nästa vecka har jag fasta dagar, Mån, ons & fre
är mina fasta jobb dagar i fortsättningen men kommer säkert få lite extra!
Lina kommer hit på fredag också :) Ska bli mys!



Kommentarer
Postat av: Hanski

haha, han på bilden har jag träffat wohoo !

2009-01-08 @ 18:05:01
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0