Söndag.

Kom hem för en stund sen, har varit nere i centrum. Först gick jag föbi
Tommy och där vare slitet! Sen mötte jag Jesper och Petri. Hade hoppats
på att det gick en buss när jag skulle hem, men jag missade den precis!
Så jag fick ta en promenix hem i 12minus med strumpbyxor och alldeles
för kalla skor. När jag kom hem va jag alldeles röd om låren så det första
jag gjorde va å kasta på mig myskläder och lägga mig framför tvn, eller
jag kastade in  en tvätt i maskinen först....

Snart så kommer våran nya soffa :) Så nöjd att den kommer idag, så jag
ska nog spendera söndagskvällen soffliggandes.
Och imorgon blire nog ett par öl....

Pappas födelsedag imorgon.... I miss you <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0