Söndag,

Jag har precis kollat på reprisen av lets dance och det va riktigt bra den
här veckan :) Den här helgen har varit mycket sliten, jag har inte varit
hemma sen i fredags innan jobbet :/ I fredags va jag först hos madde
med en massa folk och det va supertrevligt, sen gick några av oss till
sportsbar och det va skoj, När jag vaknade igår så gick jag direkt till
Åsbrink för att sen gå till centrum och köpa mat å öl. Vi överraskade
tommy med en azteka (som man älskar) och 8 öl på sängen, hur snälla
vänner är inte vi ? :D Alltså jag och Åsbrink gjortde det :)!

Hela lördagen spenderades med Åsbrink och Tommy å lite annat löst
folk, som kom och gick typ! Senare på kvällen halkade jag runt som
en dåre i halva berga. Tjaffs hit, tjaffs dit! blablablaa..

Men fy vilket äckligt väder det är. Det går inte att gå när det fryser
på. Jag har fått glida på mina skor hela natten. Jag tycker grymt
synd om äldre och handikappade som får stå ut med det här
skit underlaget. På dagarna är det antingen 1decimeter slask och
vatten eller iskana (som det är på nätterna också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0