Torsdag & shopping!

Ella kom hit i morse vid halv 10 och den lilla hunden har fått för sig
att väcka mig varje morgon hon kommer hit så hon flög upp i sängen
och gav mig en hjärtattack precis som förra gången. Jag ville inget annat
än å somna om men det gick inte. Ella gnällde, hon skulle leka, bita mig
i örat, ligga på mig och annat! Menmen skönt å gå upp tidigt iaf... NEJ!

Igår jobbade jag tills stängning sen gick jag hem till mamma och skulle
äta middag men jag gillade inte fisken dom hade gjort så jag åt pitabröd
ist. Sen så umgicks jag med dom ett tag sen gick jag till akterbaren med
Malin men va så seg så vi gick hem vid halv 11 och då kom vi hem till Åsa
och Malin å Åsa pimplade vin.

Idag blir det Täby med Malin Åsa och Hanna. Är inte alls på shopping humör
men viill hitta något kul att ha på mig till kryssningen på onsdag :)
Ytterliggare en kryssning, blir typ 4e inom loppet på 3månader, haha!
Nu ska jag äta Brunch med Åsa :) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0