Tråkig söndag.

Jag är trött och rastlös på samma gång och det jobbigt kan jag lova!
Jag är för trött för att ta mig någonstans och jag är för rastlös och det
är för tidigt för att sova. Och det är bara tråkprogram på tv.

Jag har sjukt ont i ryggen efter typ 12 timmars soffnötande. Haha!
Imorgon är det vardag and i love it! Jag vill jobba.
Nu tittar jag på My super sweet sixteen. Löjliga människor!

Jag har pratat lite med Hanna på msn och vi har bestämt att vi ska
försöka ha en filmkväll i veckan för att det va så länge sen vi bara
chillade tillsammans, ska bli hur mys som helst :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, det ska bli så mys älskade vän :D

2009-01-11 @ 22:40:08
Postat av: Hannnnaaa

Ja, det ska bli så mysigt älskade vän :D

2009-01-11 @ 22:40:39
URL: http://hannahatje.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snyggingar på kort

2009-01-11 @ 23:41:21
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0