1 arbetsdag kvar, SEN HELG!

Jobbade hela långa dagen idag, och det har gått galant :)
Vi har ett barn som har fått diabetes och jag fått prova att mäta
blodsocker idag eftersom jag ska lära mig i första hand att ge
inculin osv. Tycker synd om stackarn som måste stickas hela
tiden... men det är ju för barnets eget bästa.

Efter jobbet gick jag och fikade med Lina, först på snövit sen på
anjas för att jag va tvungen att äta något och allt kostar skjortan
på snövit (ja det heter grand café nu). Sen gick jag hem till
mamma och hämtade mina träningskor, efter det bar det av till
friskis för att möta Sara och va hurtiga. va riktigt skönt faktiskt!

Imorgon är det äntligen fredag, Jag vill bara att arbetsdagen ska
gå hur fort som helst så att jag får helg :) Och en mysig vin/öl kväll
med Lina. Lördag blire bio med Åsa så nu ska jag boka biljetter :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0