En seg Tisdag.

Vi skulle åkt och tränat imorse men både jag och Åsa va skit trötta så vi
låg kvar i sängen och sov vidare. Vi höll till och med på att försova oss.
Jag lämnade in min telefunk idag och dom sa att de kan ta 3 veckor
men det är säkert bullshit, det kommer säkert att dröja 2 månader.

Mitt simkort vart inaktivt i natt ju, och jag ringde comviq och det ska
bli aktivt imorgon igen :( Jag känner mig handikappad.

På söndag MÅSTE jag kolla på Kalla Fakta, det handlar om en kvinna
som gjorde en operation och vart utvecklingstörd. Verkar intressant.

Precis så va ett par här som bott här tidigare, jag vart skit skrajj. Jag
visste ju inte vilka dom var. Dom skulle hämta något till ett parasoll
på baksidan, Typiskt att jag sitter och äter precis när dom kommer
och dom står precis vid fönstret som är precis bakom ryggen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0