Hektisk måndag.

06.15 ringde klockan imorse. Då klev jag upp och kokade ägg och bredde två kaviar mackor. Sedan bar det av till bussen för att åka till en dag på Stockholm universitet. Det var en kanon bra föreläsare där idag ifrån Barn & Elev ombudet. Jätte intressant. Ska läsa klart Juridik för pedagoger för att det står mycket vettigt om lagar inom skola och annat. Nästa campusträff blir i april eftersom jag missar den andra pga Egypten.

Efter jobbet tog jag tunnelbana och buss hem för att laga äkta hemmagjord köttfärsås som jag är riktigt nöjd med. Jag hade qournfärs, stektbacon, passerade tomater (tror att det heter så), champinjoner. Och till det vart det spagetti (: Efter att jag ätit bar det av till gymmet med Åsa, och det va bra skönt att träna idag. Efter gymmet åkte vi till willys och handlade där vi också mötte Alexander för att jag skulle följa med honom till guldpandan för att han skulle äta. Nu är jag äntligen hemma och snart gå och knoppa för jag ska upp tidigt imorgon och simma med Åsa och sen vidare till jobbet 08.30.


Det var min dag det. TJOHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0