I hate bikinis

Provade kläderna jag fick hem för ett par dagarna sen,
Alladin byxorna är UNDERBARA, Bikiniöverdelen är för liten.
Fast jag har en lika dan i en annan färg som passar så är den
för liten :'( JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ BADKLÄDER.
Gör överdelar som passar alla FFS!

Men jag kommer att bo i mina byxor hemma, i egypten, sommar!

Jag ser fram emot helgen, på fredag kommer Lina hit och vi ska laga lite
mat och dricka lite som vi inte har tillsammans på typ 2år. Det är sjukt, för
vi satt ihop HELA helgerna för ett tag sen. Men jag sitter kvar i samma
umgänge som då och hon har gått vidare, om man nu kan säga så. Haha!
lördag ska jag och Åsa troligtvis på bio, Män som hatar kvinnor.
Om det blir så blir det garanterat en lugn lördag. Och jag får en obakis söndag
att plugga på, behövs eftersom jag ska till skolan på måndag. och jag har
verkligen haft någon ork till att plugga så det har legat lite på hyllan, tyvärr.


Och imorgon ska jag och Sara gå och träna. (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0