lämna halsduk vart långpromis.

Jag gick som sagt och mötte lina vid brunosbron vid halv 9, och vi nöjde oss inte med så vi gick en promenad istället, längs halva kanalen till preembron, där vi möttes av en polisbil som stoppat en personbil. Sen igenom centrum och längs storängsvägen tillbaka till brunosbron där vi började, men då var vi inte nöjda så vi gick längs halva centralvägen tillbaka till preembron och då möttes vi av 3 polisbilar varav en civil och en piké som stoppat 4 personbilar varav den som stod där från början sen gick vi åter igen till brunosbron där vi skildes åt och lina gick till skolvägen och jag gick resten av vägen längs kanalen själv, förbi äckel skogen i min ensamhet!! usch vad jag inte gillar den! Sådärja nu har jag skrivit om våran promenad också.. var länge sen jag gick en så skön promenad. Kommer nog sova gott i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0