RIP Nokia N95 8gb

Min mobil gick inte att rädda :( Kretskortet va förstört samt kameran.. Jag har skickat in en skadekompletation eller vad det nu heter till försäkringsbolaget och jag hoppas och ber att dom ersätter telefonen. Det är ingen billig telefon direkt. Men jag tvekar på att dom kommer göra det. Dom kommer säkert slänga ur sig att det va helt och hållet va mitt fel, men det var det ju inte. Det va en olyckshändelse och ska jag behöva förlora en massa pengar för det ? Jag hoppas att jag får svar i veckan. Och om dom nu inte ersätter telefonen så måste jag ju lägga ut för ytterliggare en telefon, för mamma kommer vilja ha tillbaka sin snart.

BLÄ!
Hejdå all musik, alla bilder, videor och andra filer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0