Soffpotatis.

Har precis ätit och är sjuuuuuuukt mätt. Jag har ätit Köttbullar, Potatismos
och brunsås. (: Åt en aning för mycket för att det var så gott känner jag nu
när mättnaden kommer. Jag kommer att sprängas.

Har haft en extremt dålig dag, förutom alla skratt attacker på fritids med
Anne-sofie och stephanie. Är ruskigt trött nu, jobbat heldag idag. fyy
vad jag inte är pigg efter en sån dag.

Idag är det faktiskt bra program på min kära 3 kanaler. Eller
jaa det är bra program på 4an.

Halv 8 hos mig (ska jag skratta eller gråta för att jag fastnat, haha)
Semester svenskar
Lie to me

Fy fan att en läkare har blivit anhållen misstänkt för mord av ett barn
 på Astrid Lindgrens barnsjukhus, om det är sant så borde människan
skjutas. Och läskigt, jag har liksom spenderat mer än 3 månader där.
Tänk om någon skulle fått för sig att mörda mig ?

Men tillbaka till ämnet, stackars denna lilla flicka som miste sitt liv i
onödan om detta som sagt är sant..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar halv 8 hos mig!

bästa programmet på riktigt!!!

2009-03-04 @ 20:36:53
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0