torsdag.

Hejsvejs.
Har haft ett par hektiska dagar så har inte kunnat skriva så mycket.

Tisdag:
Jobbade till halv ett sen åkte jag och chefen till täby och växlade pengar till våran resa. Sen så åkte jag hem och väntade in Åsa och Malin för att vi drog iväg till Ikea där vi hittade lite smått å gott, typ allt som vi inte skulle ha :P Åkte dit för att köpa gardiner men hittade inte en ända. Efter Ikea så åkte vi hem och slappade.

Onsdag: Jobbade till fem sen mötte jag alexander och vi gick runt lite i centrum, mötte Sara och tog en cigg med henne också. Sen plockade Åsa upp mig och vi åkte och tränade. Efter träningen så åkte vi och köpte thai mat, åkte hem å åt och mös (:


Idag har jag jobbat, varit på kurs om diabetes på astrid lindgren och varit i arninge på jakt efter gardiner, hittade faktiskt till hallen. Och har bestämt mig för att köpa gardiner till sovrummet när Åsa har dragit för hon är hopplös på att titta på gardiner med. Nu sitter jag och väntar in Lina, vi ska åka och hyra film och köpa godis och ha en riktig myskväll (:
Jag är inne i en riktig mysperiod och vill inte göra annat än att umgås med bra vänner, äta gott, och bara ta det lugnt! Tänk om man alltid kände så, då skulle man inte vara med om/i några skandaler vissa helger. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0